!KISAH BUDAK SI MATA BULAT! !
LUAHAN ATY !
Monday, December 26, 2011 at 11:13 AM | 0 COMMENT[s]

Kita bertemu ,
Namun akhirnye terpisah kembali ,
Perpisahan yang aku kira tidak akan ada pertemuan d'antara kita berdua.
Dan kita tidak mungkin menemui seseorang yang sama sepertimu setelah itu.. 

Dirimu telah pergi jauh , hilang..
sehingga tiada ruang masa untuk aku melihatmu
walaupun sesaat , sedetik dan walau hanya seketika ... 

Ternyata kematian itu sesuatu yang memeritkan , mendukakan , sehingga air mata duka aku tidak mampu untuk memujukmu kembali ke sisi aku..

Tinggallah aku sendirian , menghitung sepi..
kosong sehingga tidak ada satu apa pun yang dapat membahagiakan ku , 


AKU SUNGGUH SUNYI TANPA MU SAYANG !


Older Post | Newer Post
OWNER THIS BLOG !!
Hi ! I am EZZAHARYZA ZAHARI.I am 16 YEARS OLD . JUST SAYANGS MY HUNYBUNY ! y/o
#replace this with you profile :)

Best view in GOOGLE CHROME
BOLD UNDERLINE ITALIC
BLOCKQUOTE

MuSIC iS mY liFe !

TWEET ON ME =) !
<


BIG CLAP FOR THEM !
>>Skin by :PuteriZelyn
>>Image by :We♥It
>>Background :Sis Lina
>>Edit by : ezzaharyza zahari